Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

Forum Weselne miasta Łodzi Strona Główna Forum Weselne miasta Łodzi
Forum weselne, wesele i ślub w Łodzi i woj. łódzkim

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  KalendarzKalendarz  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 
Wasze albumy zdjęć ALBUM
Regulamin forum REGULAMIN
Reklama w serwisie REKLAMA

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kryszka
Pon Kwi 18, 2011 9:06 am
Działki Łódź!
Autor Wiadomość
mrs_sugar 

Dołączyła: 29 Lis 2010
Posty: 0
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Czw Gru 16, 2010 10:19 pm   Działki Łódź!

Kochani moi!
zwracam się do Was z ogromną prośbą!
Jestem studentką 5 roku etnologii i piszę pracę magisterską na temat wesel na dzialkach w Łodzi.
Jestem spoza Łodzi więc temat działek jest mi zupełnie obcy. Postanowiłam więc zalogować się na Waszym forum by możne tutaj znaleźć jakąś poradę i pomoc.
Mianowicie, jeżeli ktoś z Was udzieliłby mi wywiadu ( anonimowego rzecz jasna- tylko dla potrzeb materiału badawczego pracy mgr) choćby drogą mailową lub na gg by nie sprawiać Wam kłopotu ze spotykaniem się, umawianiem byłabym bardzo wdzięczna...
Wiadomo, że chciałabym porozmawiać z osobami, które takie wesela na działkach miały, jak się odbywało, wszelkie przygotowania, ceremonia ślubna i wszystko wszystko związane z tym pięknym dniem:)
Bardzo proszę o wszelką pomoc.
Dziękuje Wam z góry
mrs_sugar@interia.pl podaję wam mój adres, gdyby ktoś z was zechciał ze mną choć chwilkę porozmawiać :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach