zakup zaproszen w Łodzi na Pomorskiej 8 |
Autor |
Wiadomość |
bizmak
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 10 Skąd: polska
|
Wysłany: Pią Lip 18, 2008 10:37 am zakup zaproszen w Łodzi na Pomorskiej 8
|
|
|
Witam
Odradzam kupno zaproszeń w Łodzi na ulicy Pomorskiej 8 (DESIGN CARDS) siedziba również w Głownie Wojska Polskiego 18. Osoby pracujące w tym zakładzie nie informują o wszystkich kosztach. Informacje te są przekazywane dopiero po wpłaceniu zaliczki. Na zaproszenia nie czeka się 3 dni jak informują pracownicy ale nawet do miesiąca (tyle czekałem). Ponadto akceptują listę gości (w złej formie osobowej twierdząc że w drukarni jest to zmieniane na właściwą formę) a później twierdzą, że złą zrobiliśmy. Tak zostałem oszukany, że postanowiłem się skontaktować z właścicielem. Jak się okazało właściciel również zachowuje się nieodpowiedzialnie. Najpierw mnie straszył sądem (za fakt rezygnacji z zaproszeń po tym jak się okazały, że są w złej formie osobowej), a jak przesłałem maila z informacją od pracownika, że jest to zmieniane w drukarni powiedział że go to nie interesuje co pracownik mówił. Dlatego postanowiłem się z nim w celu wyjaśnienia wszystkich niedomówień umówić. Jednak do spotkania nie doszło bo po prostu nie przyszedł. Mało tego jestem z poza Łodzi i specjalnie przyjechałem w takim terminie jaki on wyznaczył. Kontaktując się telefonicznie dlaczego nie przyszedł powiedział że nie musi spotykac się z klientami. Brak słów nie dajcie się tak oszukać jak ja. Mało tego na 60 zaproszeń 20 musiałem dokupić nowych gdyż były źle posklejane (brałem laserowe tekst odwrotnie do otwierania zaproszenia).
edit: usunęłam z tematu słowo "odradzam", wątek będzie bardziej uniwersalny
kryszka |
Ostatnio zmieniony przez kryszka Czw Cze 04, 2009 8:07 am, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
sistermonn
:)
Wiek: 42 Dołączyła: 17 Lip 2007 Posty: 905 Skąd: Łódź - Górna
|
Wysłany: Pią Lip 18, 2008 11:08 am
|
|
|
Nie wiem skąd wynikają Twoje problemy z tą firmą.
My załatwiliśmy wszystko ekspresowo (spotkanie w sprawie projektu zaproszeń i odbiór), żadnych kosztów ukrytych i wszystko jak należy. |
|
|
|
|
Anapeya
Dołączyła: 23 Sie 2007 Posty: 73 Skąd: Łask
|
Wysłany: Pią Lip 18, 2008 11:45 am
|
|
|
Ja mam podobne doświadczenia do Sistermonn, o wszystkim zostaliśmy poinformowani-o kosztach, formie drukowania (jak napiszemy personalizacje tak będzie na zaproszeniu- odmienialiśmy więc nazwiska gości), zmieniałam parę razy koncepcję wyglądu tekstu / projektu i i możliwe,że czepiałam się detali , ale nikt nie robił problemu. Odebraliśmy zaproszenia po tygodniu, wszystko się zgadzało, braliśmy 2 rodzaje zaproszeń - na ślub i ślub+wesele, nic nie zostało pomylone, dostaliśmy mały rabacik. Czyli ogólnie było ok. |
_________________
|
|
|
|
|
Stella
Dołączyła: 25 Lip 2006 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 11:55 am
|
|
|
My mieliśmy ten sam problem ci bizmak, długi termin oczekiwania na zaproszenia miało byc około tygodnia było miesiac, zaproszenia wykonane bardzo niestarannie, krzywo wklejone, jakies takie pogniecione. Jak z bazaru. Pan jest tak niesympatyczny i dumny że nie warto wdawać się z nim w dyskusje bo i tak ma swoje racje a klient jest po prostu "głupkiem". Odradzam wszystkim składać zamówienie w tej firmie. |
_________________ Stella |
|
|
|
|
aka
Dołączyła: 14 Maj 2007 Posty: 179 Skąd: Pabianice / Szkocja
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 3:59 pm
|
|
|
Zamawiałam na Pomorskiej zaproszenia i nie miałam żadnych problemów. Zależało mi na czasie, bo chciałam wybrać zaproszenia osobiście i odebrać je podczas tygodniowej wizyty w kraju. Wcześniej uzgodniłam szczegóły mailowo i zgodnie z umową przed wyjazdem dostałam gotowe zaproszenia. Kosztów ukrytych też nie było. Co do druku się nie wypowiadam, bo zamawiałam bez. Jedyny mały minus to mniejszy połysk w okolicach wyciętych na okładce naszych imion. Prawdopodobnie powstał na skutek oczyszczania okładki po wycięciu literek po zewnętrznej stronie zamiast od wewnątrz. Ale byłam jedyną osobą, która to zauważyła. Ka nawet jak mu pokazywałam nic nie widział (więc nawet nie próbowałam tego zareklamować, zwłaszcza, że wyjechaliśmy)
Ogólnie polecam. |
_________________
|
|
|
|
|
Stella
Dołączyła: 25 Lip 2006 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 4:49 pm
|
|
|
aka, to miałas to szczęscie że zamawiałas bez nadruku, podejrzewam ze gdyby były z nadrukiem wówczas pojawiłyby sie kłopoty, bo tam robi sie wszystko na łeb na szyję i nastepny klient, a tego niezadowolonego straszy sie zaraz sądem. To metoda nadętego szefa. |
|
|
|
|
aka
Dołączyła: 14 Maj 2007 Posty: 179 Skąd: Pabianice / Szkocja
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 4:56 pm
|
|
|
No ale problemów z terminowością nie miałam. Nawet były gotowe wcześniej niż wg wstępnych uzgodnień mailowych.
Aha, przypomniało mi się, że dostaliśmy gratis naklejki z obrączkami i tablice rejestracyjne, choć wydawało mi się, że wg promocji powinny być dodawane tylko do zaproszeń z wydrukiem (nie drążyliśmy sprawy ) |
_________________
|
|
|
|
|
bizmak
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 10 Skąd: polska
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 6:37 pm
|
|
|
to widze ze nie jestem jedyna osoba ktora zostala oszukana a myslalem ze jest to spowodowane faktem ze nie chcialem nadruku na kopertach ale za tyle kasy ile chca mozna ten nadruk samemu na zwyklej dukarce zrobic i nie widzac roznicy bo w obecnym czasie nie problem znalezc odpowiednia czcionke w necie. ja jestem bardzo zawiedziony poniewaz przeciagali jak mogli z terminem to w dodatku 20 poszlo na straty i nawet nie uslyszalem slowa przepraszam nie mowiac o zwrocie gotowki zapomnialem jeszcze o jednej sprawie na wszystkich zaproszeniach nie mialem polskich znakow ą i ę |
|
|
|
|
szept
Dołączyła: 20 Sie 2005 Posty: 230 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 9:43 pm
|
|
|
bizmak napisał/a: | na wszystkich zaproszeniach nie mialem polskich znakow ą i ę |
I co, takie z błędami rozdawaliście? |
_________________
|
|
|
|
|
veroni
Dołączyła: 03 Lip 2008 Posty: 42 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 10:18 pm
|
|
|
rzeczywiście coś niefajnego się zdarzyło z Waszymi zaproszeniami i być może tak było...współczuję że trafiło akurat na Was... ja też się niecierpliwiłam ze swoimi(inna firma) bo podali że do 10 dni roboczych a 9tego dnia jeszcze nawet się za nie nie wzięli... dziwne troszkę ale cóż! jedne przesłanie-pozostawić "zapas" czasowy
pozdrawiam |
_________________ szczęśliwa mężatka:) Nasz dzień 9.08.2008r |
|
|
|
|
bizmak
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 10 Skąd: polska
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 9:32 am
|
|
|
niestety tak bo juz nie było czasu nowych zamawiać co prawda błędy były z osobą towarzyszącą (miałem kilka takich) i jeden błąd w nazwisku z ę jedynie musiałem poprawić 20 źle posklejanych bo z takie wstyd było rozdać |
Ostatnio zmieniony przez bizmak Sro Lip 23, 2008 9:35 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
nastka
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 1 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 11:36 am
|
|
|
Powiem tak, nie będę opisywał moich przejść i straconych nerw i zdrowia, kłótni z moją druga połową, która chciała w innym miejscu zamawiać zaproszenia. Stanowczo powiem tak
wszędzie tyko nie Pomorska 8 w Łodzi. |
|
|
|
|
Malwina_łódź
Wiek: 37 Dołączyła: 30 Gru 2007 Posty: 1291 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 1:11 pm
|
|
|
Zastanawia mnie tylko to, czemu w tym temacie wypowiadają się negatywnie osoby, które mają na forum po 1,2 posty... Jak dla mnie antyreklama... |
_________________
|
|
|
|
|
Stella
Dołączyła: 25 Lip 2006 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 2:48 pm
|
|
|
To nie antyreklama, zamów i zobaczysz sama współpracę. Powodzenia bo o jakiejkolwiek reklamacji zapomnij. |
_________________ Stella |
|
|
|
|
magdasid
kocia mama ;)
Wiek: 44 Dołączyła: 08 Lis 2007 Posty: 369 Skąd: Uć ;)
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 7:16 pm
|
|
|
Malwina, widzę, że też to zauważyłaś?? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez magdasid Sro Lip 23, 2008 7:16 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Malwina_łódź
Wiek: 37 Dołączyła: 30 Gru 2007 Posty: 1291 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lip 23, 2008 7:23 pm
|
|
|
Tego nie da się nie zauważyć... |
_________________
|
|
|
|
|
bizmak
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 10 Skąd: polska
|
Wysłany: Pią Lip 25, 2008 6:36 am
|
|
|
jakbym był zadowolony napewno bym napisał że wszystko ok jesli chodzi o ilosc postow nie kazdy ma zdanie na dany temat po weselu rowniez wystawie opinie zespołowi |
|
|
|
|
Gumisia
Wiek: 38 Dołączyła: 20 Gru 2007 Posty: 40 Skąd: z Łodzi
|
Wysłany: Sro Sie 06, 2008 7:58 pm
|
|
|
Ja rowniez zamawialam tam zaproszenia i zadnych problemow nie bylo.Tekst na zaproszenia sama wyslalam mailem i prosilam o potwierdzenie i ogolny wyglad przed wydrukiem.Poprosilam rowniez o ,,przejrzenie i wykrycie ewentualnych bledow,, co zostalo zrobione.na zaproszenia czekalam 2 tygodnie.Zadnych ukrytych kosztow.Informacja o tym ze sa juz gotowe zaproszenia przyszla do mnie mailem.naprawde nie wiem czemu wy mieliscie z nimi takie przezycia. |
_________________
|
|
|
|
|
magda26
Żona i mama :)
Wiek: 43 Dołączyła: 26 Lut 2007 Posty: 338 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Sie 07, 2008 9:55 am
|
|
|
Cytat: | Osoby pracujące w tym zakładzie nie informują o wszystkich kosztach. Informacje te są przekazywane dopiero po wpłaceniu zaliczki. |
Nie zgodzę się z tym, przy wyborze zaproszeń zostaliśmy poinformowani o wszystkich kosztach, wyjaśniono nam co i jak i za ile.
Cytat: | ...zaproszenia wykonane bardzo niestarannie, krzywo wklejone, jakies takie pogniecione. Jak z bazaru. |
Z tym też się nie zgodzę, zaproszenia wykonane bardzo starannie.
Cytat: | ...na wszystkich zaproszeniach nie mialem polskich znakow ą i ę |
ale przecież musieliście chyba najpierw zaakceptować wersję do druku, czyżbyście wtedy też nie mieli polskich znaków czy po prostu tego nie zauważyliście??
Jedynym kłopotem z tą firmą jaki mieliśmy to to,że okładki na zaproszenia zostały pomylone, ale pomyłka została zaraz wyjaśniona (zrobiono nam szybciutko właściwe, mogliśmy też wziąć z dużym rabatem te złe, ale nie chcieliśmy). Grzecznie przeproszono nas za pomyłkę, dołączono upominek.
Mimo tej pomyłki polecam, ktoś pewnie zdziwi się, ale jesteśmy tylko ludźmi i każdemu mogło się to zdarzyć, wystarczy tylko "po ludzku" podejść do sprawy. |
_________________
|
|
|
|
|
vera5
Dołączyła: 29 Lip 2008 Posty: 5 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Czw Sie 07, 2008 10:01 pm
|
|
|
Magda ale ty zamawialas zaproszenia rok temu wiec wiele moglo sie zmienic i pracownicy i szef. |
|
|
|
|
Anapeya
Dołączyła: 23 Sie 2007 Posty: 73 Skąd: Łask
|
Wysłany: Pią Sie 08, 2008 9:33 am
|
|
|
Ja zamawiałam 2 miesiące temu i w sumie było tak jak pisała Magda26. A miałam do czynienia zarówno z panią jak i z panem, oboje byli ok. Dzwoniono do mnie, informowano mailem, itp. |
_________________
|
|
|
|
|
Niusia80
Dołączyła: 28 Lut 2007 Posty: 46 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Sie 08, 2008 1:38 pm
|
|
|
też zamawiałam zaproszenia w tej firmie i jeśli chodzi o cenę to podana w katalogach i w zamówieniu nie zmieniła się. Natomiast jakość ich pozostawiała już wiele do życzenia - każde zaproszenie musiałam samodzielnie sklejać. Nie muszę mówić ile kosztowało mnie to pracy. Dodam, że zaproszenia nie były najtańsze - 4.50 za szt. Gdyby nie fakt, że nie mieliśmy już zbyt wiele czasu to najchętniej oddałabym je wszystkie do reklamacji. |
|
|
|
|
Stella
Dołączyła: 25 Lip 2006 Posty: 6 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Sie 16, 2008 10:26 am
|
|
|
Ten salon to jakas pomyłka |
_________________ Stella |
|
|
|
|
Aida
Wiek: 43 Dołączyła: 27 Lut 2008 Posty: 82 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sie 18, 2008 1:20 pm
|
|
|
A ja się dopiszę do zadowolonych. Gdy poszliśmy wybrać wzór zaproszenia i złożyć zamówienie, to obsługa została z nami chwilę po godzinach, bo nie mogliśmy się zdecydować. Daliśmy własny tekst w formie elektronicznej i mimo, że pani zapowiadała, że tekst się nie zmieści, to pokombinowała i wyszło bardzo ładnie. Projekt dostaliśmy na skrzynkę mailową. Mailem zaakceptowaliśmy. W ostatniej chwili przed drukiem przypomniało nam się, że 2 zaproszenia muszą mieć lekko zmieniony tekst, bo będą przeznaczone dla rodziców. Nie było z tym żadnego problemu. Z terminów się wywiązali zgodnie z ustaleniami. Zabrakło chyba 30 białych kopert, ale zamiast nich dostalismy kremowe (zmiana została z nami wcześniej skonsultowana, mogliśmy też czekać na białe koperty). Ja bym tej firmy z góry nie przekreślała. Myślę, że nawet najlepszym zdarzają się wpadki. Jednak współczuję osobom, które nie zostały należycie potraktowane i rozumiem dlaczego wystawiły negatywne opinie. |
_________________
|
|
|
|
|
bizmak
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 10 Skąd: polska
|
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 7:22 am
|
|
|
błedy były w nazwiskach więc nie da się tego wszystkiego zauważyć w dodatku juz przy odbiorze pracownicy mieli do mnie pretensje że z szefem rozmawiałem |
|
|
|
|
sistermonn
:)
Wiek: 42 Dołączyła: 17 Lip 2007 Posty: 905 Skąd: Łódź - Górna
|
Wysłany: Sro Sie 27, 2008 9:39 am
|
|
|
Ostatnio składaliśmy dodatkowe zamówienia na zaproszenia dla rodziców ( z własnym tekstem) i parę zaproszeń ślubnych i weselnych.
Zamówienie zostało zrealizowane tak jak za pierwszym razem - idealnie szybko, sprawnie, nic nie zostało zniszczone, pogniecione, nie było żadnych literówek.
Jak najbardziej polecam |
|
|
|
|
Kociadło
Wiek: 40 Dołączyła: 17 Lut 2008 Posty: 2269 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 11:26 am
|
|
|
moja kuzynka jak przyszła z zapraszac nas na swoje wesele i dowiedział się że my też zaczelismy planowac swoje, poleciała nam pare firm z których usług korzystala m.in. dała nam namiary na pomorska 8 z której miała zaproszenia - swoją droga bardzo ładne - powiedziała ze z ich usług jest bardzo zadowolana i że możemy tam smiało uderzac:) |
_________________
|
|
|
|
|
ewcia29
Żoneczka i mamuśka
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Maj 2008 Posty: 384 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 10:17 am
|
|
|
Ja też robiłam zaproszenia Teiściowej na rocznice ślubu i też były ładne i wszystko ok. |
_________________
|
|
|
|
|
Agguniaa
Wiek: 38 Dołączyła: 06 Lip 2008 Posty: 714 Skąd: Bełchatów i o-lica
|
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 6:10 pm
|
|
|
My też zamawiamy zaproszenia w tym zakładzie:) nawet poprosiliśmy żeby Pan odniósł się do tego co niektóre osoby tutaj piszą...wszystko zostało wyjaśnione:) a nasze zaproszenia będą jutro:) |
_________________
6 czerwiec 2009
Pozdrawiam
Aga |
|
|
|
|
bizmak
Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 10 Skąd: polska
|
Wysłany: Pon Paź 13, 2008 8:31 am
|
|
|
zycze powodzenia szef zawsze jest mily przed podpisaniem umowy ze mna mial sie spotkac specjalnie przyjechalem w terminie ktory mu pasowal i nie przyjechal a mowilem mu ze jestem z poza lodzi |
|
|
|
|
Agguniaa
Wiek: 38 Dołączyła: 06 Lip 2008 Posty: 714 Skąd: Bełchatów i o-lica
|
Wysłany: Wto Paź 14, 2008 3:52 pm
|
|
|
Powodzenia nie było potrzebne. Cala transakcja przebiegła spokojnie i bez żadnych "wpadek". Paczka dostarczona została kurierem, otrzymaliśmy tyle zaproszeń ile zamawialiśmy, żadne nie jest pogniecione, ani druk nie jest krzywo naniesiony. Co ciekawe to czas realizacji zajął dwa dni, od zaakceptowania ostatecznej wersji.
Polecam tą firmę:) |
_________________
6 czerwiec 2009
Pozdrawiam
Aga |
|
|
|
|
ewcia29
Żoneczka i mamuśka
Wiek: 39 Dołączyła: 12 Maj 2008 Posty: 384 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Paź 23, 2008 3:43 pm
|
|
|
ja pamiętam że jak zamówiłam zaproszenia to też szybko były i niebyło żadnego problemu |
_________________
|
|
|
|
|
sylwunia_niunia
Wiek: 41 Dołączyła: 31 Mar 2009 Posty: 83 Skąd: lodz
|
Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 10:04 am
|
|
|
A my w sobote odebralismy swoje zaproszenia. Zamowilismy tydzien wczesniej przez internet. Pani grafik to chyba tam pracuje 24h na dobe, bo pierwszy projekt wyslal nam mailem w niedziele po 16, nastepne poprawki wprowadzala bardzo szybko. Nawet raz dostaismy poprawiony porjekt ok.23
Nie bylo zadnych problemow. Zaproszenia takie jak chcielismy, tekst bez zadnych pomylek, bledow. Bardzo szybka realizacja zamowienia. Ogolnie polecam. |
|
|
|
|
Sylwiam
Dołączyła: 03 Wrz 2008 Posty: 70 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 8:20 am
|
|
|
Kurczę, podobała mi się strona internetowa, zaproszenia i ceny też w miarę przystępne, a teraz zaczynam się wahać...po przeczytaniu Waszych opinii.
Mam jeszcze pytanie - w cenie z nadrukiem zawarta jest też personalizacja czy trzeba za nią dodatkowo zapłacić? I co z nadrukiem na kopertach (w cenie czy trzeba dopłacić)? |
_________________ Sylwia |
|
|
|
|
Debussy
pedagog specjalny
Dołączyła: 16 Lut 2008 Posty: 1712 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 8:23 am
|
|
|
Trzeba zaplacić za personalizację osobno, o ile się nie mylę około 1 zł.
My też pierwotnie chcieliśmy zamawiać tam zaproszenia, ale po podliczeniu wszystkich usług wyszłoby nam 7, 25 zł za jedno zaproszenie!
Dlatego postanowiliśmy robić sami i de facto jedno zaproszenie kosztowało nas niewiele ponad 2 zł, a jaka frajda i satysfakcja, że samemu zrobiliśmy |
_________________ Są tajemnice, które tylko niebo może ostatecznie odkryć... |
|
|
|
|
Yoanna
mamuśka
Wiek: 40 Dołączyła: 12 Lis 2007 Posty: 1441 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Maj 31, 2009 12:19 pm
|
|
|
A ja tam zamówiłam i nie było żadnych problemów... |
_________________ |
|
|
|
|
Sylwiam
Dołączyła: 03 Wrz 2008 Posty: 70 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: Sro Cze 03, 2009 10:46 am
|
|
|
Zdecydowałam się jednak zaryzykować - w czwartek odbieram zaproszenia - napiszę Wam czy wszystko OK.
[ Dodano: Pią Cze 05, 2009 2:44 pm ]
Jestem zadowolona - szybko i bez problemów. Jakość papieru - super, laserowe cięcie i nadruk bez zastrzeżeń. Polecam. Dodam tylko, że zmawiałam i odbierałam zaproszenia osobiście - nie wiem jak wygląda sprawa zamówień przez internet. |
_________________ Sylwia |
|
|
|
|
kasia_m85
Wiek: 39 Dołączyła: 29 Paź 2008 Posty: 1343 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 8:16 pm
|
|
|
My dzisiaj odebralismy zaproszenia i jesteśmy bardzo zadowoleni.Na maila dostaliśmy projekt,nie bylo problemu z poprawkami jak mieliśmy inna wizję:)Po zaakceptowaniu tydzień i były do odbioru:)A zaproszenia maja piekne:)
Jedyny minus to taki,że wybraliśmy sobie najpierw trzy wzory i ich nie było (i nie bedzie),dopiero czwarty był.Ale i tak polecamy!!! |
_________________
|
|
|
|
|
Aga1986
Żołnierzowa Żona
Wiek: 38 Dołączyła: 15 Wrz 2009 Posty: 1572 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 3:52 pm
|
|
|
my również zamówiliśmy zaproszenia z tej firmy jeszcze nie wybraliśmy tekstów do końca więc konkretnie nie mogę napisać czy jesteśmy zadowoleni czy nie bo nie mamy jeszcze zaproszeń ale jak do tej pory wszystko idzie świetnie, Pani obsługująca bardzo sympatyczna i taka "do dogadania"
[ Dodano: Czw Kwi 15, 2010 12:06 am ]
zaproszenia odebrane wyszły przepięknie
bardzo długo trwało ustalanie szczegółów i po przeliczeniu okazało się, ze jednego nam brakuje, dość długo czekałam na odp mailową od Pani z Pomorskiej dlaczego mamy jedno mniej ale nie odpowiedziała i może to nic bo to tylko jedno, całe szczęście wszystkie mamy kupione z zapasem i jakoś przeżyjemy, ale mimo wszystko nieładnie z jej strony że nie odpisała i dlatego zdecydowałam się o tym napisać...
wszystko wyszło pięknie, ale na koniec taki mały niesmak pozostał... |
_________________
Tam skarb Twój, gdzie serce Twoje... |
|
|
|
|
Bella
misiowa żona
Wiek: 40 Dołączyła: 04 Maj 2008 Posty: 849 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Maj 15, 2010 11:34 am
|
|
|
Powiem tak... jeśli ktoś ma nerwy ze stali i duuuzo czasu to może tam zamawiać.
My tam zamówiliśmy i bardzo tego potem żałowaliśmy, bo firma w ogóle nie liczy się z klientem, nie wywiązuje się z terminów, a sama pani z obsługi jest bardzo niemiła. Ale po kolei...
Składając zamówienie w poniedziałek powiedzieliśmy, że bardzo nam zależy, aby szybo otrzymać zaproszenia i otrzymaliśmy informację, że projekt na mailu będzie wtorek-sroda i jak tylko zaakceptujemy i damy listę gości to drukują, wiec zaproszenie będą kilka dni później. Niestety projektu nie było w środę wiec dzwonię do pani, która informuje, ze będzie w czwartek, w czwartek nie ma dowiaduje się, że będzie w piątek. W piętek nie wiec dzwonie po południu do firmy, zostaje zapewniona, że były wysłane, więc potwierdzam z panią adres mailowy na który miały przyjść, pani mi zapewnia podczas rozmowy, że w tym momencie wysyła mi ponownie maila. Niestety juz do końca dnia się nie doczekałam projektu więc w sobotę pojechaliśmy osobiście do firmy i pani jak zobaczyła że nasze zamówienie leży na biurku to powiedziała, że projekt pewnie nie jest jeszcze gotowy Zapytałam, czemu w takim razie wczoraj dwa razy mi potwierdziła, że wysłała, na co stwierdziła ze nie wie Okazało się ze projekt jest ale ograniczał się on w zasadzie do przeklejenia naszych informacji z pliku word do pani programu. Wiec pokazaliśmy pani na monitorze, co i jak gdzie ma, co być, co powiększyć, co pomniejszyć itd. Poprosiłam panią by wysłała mi mailem ten projekt, bo chciałam tez mieć i umówiliśmy się na odbiór zaproszeń na wtorek.
We wtorek pojechałam odebrać zaproszenia i okazało się, że zamiast pięknych bordowych przyjechały... żółte, złote w zasadzie ciężko określić ten kolor. W pierwszej chwili myślałam, ze pani dała mi nie ten karton, co trzeba ale okazjo się ze dane w środku się zgadzają. Pani stwierdziła, że takie zamówiliśmy ona tu tyle pracuje i nigdy się nie pomyliła i że musze je wziąć. Powiedziałam ze chce moje zaproszenia, a te nie są moje. Wywiązała się nieprzyjemna dyskusja, w której pani stwierdziła ze takie zamówiliśmy, bo jest taki numer koloru wpisany na zamówieniu. Powiedziałam, że ja wypisywałam tylko moje dane, kto gdzie kiedy itd w formularzu, a nr zaproszenia kolor, symbol czcionki to , ja nie znam ich symboli wiec to nie moja wina. Poza tym dostaliśmy przykładowe zaproszenie do pokazania w domu w kolorze, który zamówiliśmy i to chyba tez świadczy o tym ze takie zamówiliśmy. Pani stwierdziła, że musze wziąć te zaproszenia a jak chce to mi zamówi drugie w kolorze bordowym i na te drugie da na rabat. Wtedy już się w ogóle wściekłam i powiedziałam ze absolutnie nie wchodzi w grę takie rozwiązanie, bo, po co mi podwójne zaproszenia w tym takie, których nie chce, oczekuje nowych zaproszeń. Pani stwierdziła, po konsultacji z szefem, że zrobią nam nowe, ale na za tydzień. (a w weekend już mięliśmy umówiony wyjazd 130km od Łodzi z rozdawaniem zaproszeń ). Za tydzień okazało się ze są zaproszenia takie jak chcieliśmy, ale nie wszystkie, z niewiadomych powodów dwóch brakowało. Pani tylko ironicznie się uśmiecha, chcieliśmy porozmawiać z właścicielem, gdy do niego zadzwoniła o jakimś rabacie, ale powiedziała ze właściciel nie chce z nami rozmawiać. Niestety wydrukowane zaproszenia, których brakowało były złe, wiec znów czekaliśmy na chyba z tydzień wiec w sumie cała "przygoda" trwała ponad 3 tygodnie a nawet nie usłyszeliśmy przepraszam... Bardzo żałujemy że tam zamawialiśmy, choć zaproszenia wyszły bardzo ładne, to kosztowało nas to wiele nerwów, musieliśmy przekładać umówione z rodziną spotkania i wyjazdy... Zastanawiamy się tylko gdzie zamówic winietki pasujące do zaproszeń, bo już na pewno nie tam! |
_________________
|
|
|
|
|
kasia_m85
Wiek: 39 Dołączyła: 29 Paź 2008 Posty: 1343 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Maj 15, 2010 11:50 am
|
|
|
Bella współczuję tych nerwów i niekompetencji pracownicy. My nie mieliśmy żadnych problemów,ale jak widać mieliśmy szczęście... |
_________________
|
|
|
|
|
Aga1986
Żołnierzowa Żona
Wiek: 38 Dołączyła: 15 Wrz 2009 Posty: 1572 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Maj 15, 2010 12:00 pm
|
|
|
Bella, u nas też to wszystko trwało bardzo długo, na szczęście wzięliśmy się za to z dużym wyprzedzeniem więc się nie musiałam tak stresować jak Ty kochana
w każdym razie Pani na początku była bardzo miła, ale w trakcie ustalania szczegółów mailowo też działała mi na nerwy bo odpisywała po kilku dniach, często nie uwzględniała moich wcześniejszych zmian ... no i tak trwało to 2 miesiące ...jak z resztą widać po moim wcześniejszym poście... |
_________________
Tam skarb Twój, gdzie serce Twoje... |
|
|
|
|
Bella
misiowa żona
Wiek: 40 Dołączyła: 04 Maj 2008 Posty: 849 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Maj 15, 2010 12:08 pm
|
|
|
Dokładnie, panie jest bardzo miła, ale tylko na pierwszym spotkaniu, potem ma wszystko w nosie i mnie strasznie denerwowała, bo jest bardzo niesłowna. A tak na marginesie projektu na mailu nadal nie mam a zależało mi na tym Ja teraz odradziłam mojemu kumplowi zamawianie u nich (bo też zależy mu na czasie) a dostał info od nich ze będzie mail zaproszenia w 4 dni! Powiedziałam, aby na to raczej nie liczył, bo firma nie wywiązuje się z terminów i na szczęście znalazł w innej firmie takie same i tam zamówi, miejmy nadzieje, że będzie szybciej |
_________________
|
|
|
|
|
kata100710
Dołączyła: 19 Paź 2009 Posty: 67 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob Maj 15, 2010 12:33 pm
|
|
|
U nas to trwało ok 2 tyg, i też musiałam się sama pofatygować gdy nie przysłali w umówionym czasie projektu. I faktycznie pani bardzo nie miła ciągle wisi na telefonie i bynajmniej nie są to sprawy służbowe |
|
|
|
|
LoLa68
Dołączyła: 02 Cze 2010 Posty: 1 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Sro Cze 02, 2010 8:54 pm
|
|
|
droga bello firma ta istnieje na rynku juz baaaaaaaaaardzo długo, więc nie psuj opini bo to Ci nic nie da. termin oczekiwania wynosi 7 dni, a jezeli się to przedłuża to tylko i wyłącznie dlatego że mają bardzo wielu klientów, a to samo za siebie mówi że jednak muszą być w tym dobrzy, bo gdyby nie mieli nic do roboty i pie*rdzieli w stołek to zapewne miałabyś zaproszenia w 2 dni!
ja brałam u tych Państwa zaproszenia na: ślub, chrzciny oraz komunie dziecka, na urodziny i większe imprezy. LUDZIE BĄDŹCIE LUDŹMI, co niektórzy z was oczekują niemożliwego, firma ta jest dużą firmą, a pracownica która tam pracuje jest w pełni kompetentna i bardzo odpowiedzialna, to jest jest jej praca i wykonuje ją najlepiej jak umie, przecież to nie ona ręcznie wypisuje zaproszenia! jeżeli jest dużo klientów to czas oczekiwania z 4 dni wynosi 7 dni, a o takich rzeczach jak zaproszenia trzeba myśleć z wyprzedzeniem, a nie na ostatnią chwilę.
Pracownica jest niemiła? a czy Wy jesteście mili? trochę wyrozumiałości, człowiek jet tylko człowiekiem, obsługa jest profesjonalna, zaproszenia są profesjonalnie zrobione, wszystko jest w jak najlepszym porządku i nie ma się o co doczepić. jeżeli czas oczekiwania się nieznacznie przedłuża to tylko dlatego że maja bardzo wielu klientów i trzeba to zrozumieć, warto poczekać te 3 dni dłużej bo robota jest wykonana na tip top! polecam ze szczerego serca! my mieliśmy zaproszenia zawsze w terminie ustalonym. |
_________________ LoLa |
|
|
|
|
Stokrotka812
Wiek: 36 Dołączyła: 03 Kwi 2009 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Cze 03, 2010 8:56 pm
|
|
|
Ostatnio też się tam przeszłam i muszę przyznać, że niektóre zaproszenia są naprawdę piękne, obsługa miła i aby zapobiegać pomyłką projekt zaproszenia przed drukiem wysyłany jest na maila,następnie trzeba go potwierdzić i dopiero drukują. Chyba się skuszę na tę firmę, napisze Wam jak mi poszło gdy się zdecyduję |
_________________ |
|
|
|
|
instadri
Dołączyła: 19 Cze 2009 Posty: 209 Skąd: BC
|
|
|
|
|
Stokrotka812
Wiek: 36 Dołączyła: 03 Kwi 2009 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
Malwina_łódź
Wiek: 37 Dołączyła: 30 Gru 2007 Posty: 1291 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Cze 05, 2010 11:09 am
|
|
|
Użytkownik Lola68 zarejestrował się 2 czerwca i od razu zachwala firmę. Wnioski sugeruję wyciągnąć samemu
Dla mnie firma zupełnie nieprofesjonalna, jeśli nawet nie umie przyznać się do pomyłki i przeprosić. (tak wynika z opisu Belli)
I nie ważne ile ktoś ma zamówień, 2 czy 102 - jeśli mi ktoś mówi, że projekt dostanę do wtorku, to we wtorek powinnam mieć go na skrzynce. Słowność na pierwszym miejscu.
Takie traktowanie klienta, jak potraktowano Bellę nie daje firmie prawa do nazywania siebie profesjonalistami. |
_________________
|
|
|
|
|
Stokrotka812
Wiek: 36 Dołączyła: 03 Kwi 2009 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Cze 05, 2010 3:50 pm
|
|
|
Ja akurat mam zamiar zamawiać zaproszenia w Głownie na Wojska Polskiego, to jest ta sama firma tyle, że ma dwa sklepy. Mam nadzieję, że nie będzie źle. Wydawali się być w miarę profesjonalni jak tam byłam, ale czas pokaże. |
_________________ |
|
|
|
|
|