alkohol i jedzenie dla orkiestry i kamerzystów |
Autor |
Wiadomość |
cammillka
Dołączyła: 12 Paź 2011 Posty: 95 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 3:59 pm
|
|
|
Dla mnie to też oczywistość. Osobny stolik, wszystkie posiłki jak u gości. Jedna butelka 0,5l wódki na cały stolik. |
|
|
|
|
ewa.krzys
Dołączyła: 17 Lut 2011 Posty: 2643 Skąd: z niedaleka
|
Wysłany: Sro Paź 19, 2011 6:36 am
|
|
|
Oczywiście, że obsługa, tj. kamerzysta, fotograf i zespół, mają podane takie same posiłki jak pozostali goście, ale wódki na stół stawiać nie chcę - przecież oni są w pracy. Po weselu dostaną alkohol, ale nie w trakcie. |
_________________
|
|
|
|
|
kasia8713
Dołączyła: 09 Lip 2010 Posty: 6 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pią Lis 04, 2011 6:21 pm
|
|
|
I bardzo słusznie, u mnie orkiestra nie piła natomiast kamerzysta pokazał na co go stać, więcej czasu spędził na paleniu papierosów na tarasie niż kręceniu. Więc lepiej nie dawać im alkoholu. |
|
|
|
|
paulalinka
Dołączyła: 08 Kwi 2010 Posty: 39 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Pią Lis 18, 2011 7:45 am
|
|
|
Byłam na takim weselu, gdzie kamerzysta siedział przy stole i tylko czasem coś nagrał. Kiedy dosiadłam się na chwilę do orkiestry żeby poprosić o dedykację, zasugerowałam kamerzyście żeby trochę więcej filmował. Odparł "że nic się ciekawego nie dzieje". Ehhh... |
_________________ Pozdrawiam cieplutko Gość |
|
|
|
|
cammillka
Dołączyła: 12 Paź 2011 Posty: 95 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Gru 03, 2011 10:45 pm
|
|
|
paulalinka napisał/a: | Byłam na takim weselu, gdzie kamerzysta siedział przy stole i tylko czasem coś nagrał. Kiedy dosiadłam się na chwilę do orkiestry żeby poprosić o dedykację, zasugerowałam kamerzyście żeby trochę więcej filmował. Odparł "że nic się ciekawego nie dzieje". Ehhh... |
omg... ale masakra. |
|
|
|
|
Karolina1984
Wiek: 39 Dołączyła: 21 Wrz 2011 Posty: 553 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: Nie Gru 18, 2011 6:00 pm
|
|
|
U mnie zespół dostaje normalnie jedzenie, jak wszyscy (zespół 6osobowy, ale na szczęście mamy kucharkę, więc koszty nie będą jakieś bardzo odczuwalne).
I zero wódki na stole. Grałam kiedyś w zespole, również wesela- wyznaję zasadę, że jednak w pracy sie NIE pije
A znam z branży takie historie o nawalonych zespołach i tym, co wyrabiały, że nie zaryzykuję |
_________________
|
|
|
|
|
Monika Maria
Dołączyła: 27 Cze 2014 Posty: 22 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lip 11, 2014 1:10 pm
|
|
|
Nam zespół na wstępie zapowiedział że podczas wesela nie pije.
Sama nie miałabym śmiałości zapytać, nie podoba mi się również opcja żeby stawiać jedną butelkę na ich stoliku. Praca owszem specyficzna, ale wciąż praca, chyba każdy potrafi się powstrzymać od picia nawet na sali weselnej. Nie wyobrażam sobie żeby np. menadżerka albo kelnerzy chodzili pijani "bo wszyscy piją", to samo powinno dotyczyć orkiestry.
Mam jedno pytanie - czy zamawiając im same ciepłe posiłki nie wyjdziemy na sknery?
Na sali zaproponowano nam 3 opcje - 100%, 50% lub 0% dla stołu technicznego, wybraliśmy opcję środkową i teraz się zastanawiam czy zrobiliśmy dobrze. Na Waszych ślubach orkiestra miała w pełni zastawiony stół czy tylko jadła posiłki ciepłe? |
|
|
|
|
emiiskaa
Dołączyła: 20 Gru 2013 Posty: 459 Skąd: EZG
|
Wysłany: Pią Lip 11, 2014 1:59 pm
|
|
|
u nas beda mieli wszystkie cieple posilki, plus przystawki.
co do wodki to nie wiemy jeszcze, moze postawimy na stol, ale tylko jedną. Wolimy dać do domu. |
_________________
|
|
|
|
|
ewa.krzys
Dołączyła: 17 Lut 2011 Posty: 2643 Skąd: z niedaleka
|
Wysłany: Pią Lip 11, 2014 2:33 pm
|
|
|
Monika Maria, u nas orkiestra, fotograf i kamerzysta mieli takie samo jedzenie, jak wszyscy inni goście. Mimo to jakoś nie mieli czasu na jedzenie alkoholu nie stawialiśmy w ogóle, bo tak jak i u Was, zespół zapowiedział, że w pracy nie piją w ogóle. |
_________________
|
|
|
|
|
Catylyn89
Wiek: 34 Dołączyła: 03 Kwi 2013 Posty: 1836 Skąd: Krk
|
Wysłany: Pią Lip 11, 2014 5:47 pm
|
|
|
U nas stól techniczny (4 osoby) liczymy po 50% plus zimna płyta i napoje... Zero alkoholu. Właścicielka powiedziała, że to rozsądne, bo kamerzysta z fotografem i tak nie mają czasu na jedzenie, a DJ plus Wodzirej zawsze byli tak liczeni i nie przeszkadzało im to |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Catylyn89 Pią Lip 11, 2014 5:47 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
herbatnik
Wiek: 35 Dołączyła: 14 Lip 2014 Posty: 651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 10:26 am
|
|
|
przy podpisywaniu umowy z salą weselną zwróciłam na to uwagę-było tam zdanie o tym, że orkiestra, fotograf i kamerzysta będą mieli wspólny stół i cena za ich talerzyk to 50%. nie wiem,czy to się wiąże z tym, że będą mieli mniej jedzenia, raczej z tego co pamiętam(byłam już na tej sali na weselu) mieli dokładnie takie same zestawy i ciepłych posiłków i zimnej płyty, jak inni goście. |
_________________
|
|
|
|
|
Sisska
Wiek: 36 Dołączyła: 06 Kwi 2013 Posty: 1153 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Lip 17, 2014 4:29 pm
|
|
|
u nas bylo do wyboru: pelne menu lub ograniczone (3 cieple posilki zamiast 5 dla gosci). cena 100,00zł zamiast 170,00zł. |
_________________
|
|
|
|
|
Paolina
Dołączyła: 03 Cze 2012 Posty: 511 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Sie 04, 2014 10:18 am
|
|
|
Monika Maria napisał/a: | Nam zespół na wstępie zapowiedział że podczas wesela nie pije. |
Nasz zespół również. Alkoholu na stole technicznym nie było, zresztą nie miałam zamiaru go stawiać. Przecież muzycy, fotografowie, kamerzysta są w pracy a nie na imprezie. Nie rozumiem, dlaczego mieliby w trakcie pracy pić alkohol |
_________________ Pozdrawiam słonecznie Gość!
|
Ostatnio zmieniony przez Paolina Pon Sie 04, 2014 10:18 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ithanielle
Wiek: 37 Dołączyła: 07 Wrz 2013 Posty: 1947 Skąd: okolice Łodzi
|
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 12:00 pm
|
|
|
Paolina napisał/a: | Monika Maria napisał/a: | Nam zespół na wstępie zapowiedział że podczas wesela nie pije. |
Nasz zespół również. Alkoholu na stole technicznym nie było, zresztą nie miałam zamiaru go stawiać. Przecież muzycy, fotografowie, kamerzysta są w pracy a nie na imprezie. Nie rozumiem, dlaczego mieliby w trakcie pracy pić alkohol |
U nas będzie tak samo. |
_________________
|
|
|
|
|
Iru
Dołączyła: 11 Cze 2014 Posty: 587 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 1:12 pm
|
|
|
A ja zapomniałam o jedzenie zapytać Z zewnątrz, znaczy z obsługi będzie tylko DJ i się właśnie zastanawiałam jak to ma wyglądać |
_________________ Gość poproszę o wielki uśmiech
Chcesz zagościć u nas? Zapraszam do naszego dzienniczka remontowego
|
|
|
|
|
Catylyn89
Wiek: 34 Dołączyła: 03 Kwi 2013 Posty: 1836 Skąd: Krk
|
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 1:16 pm
|
|
|
Iru, My daliśmy dla obsługi tylko gorące dania, a i tak pozwoliliśmy im jakieś zakąski wziąć ze stołu wiejskiego |
_________________
|
|
|
|
|
alekul89
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Maj 2014 Posty: 1360 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 1:36 pm
|
|
|
My rozmawiając z menadżerką sali dowiedzieliśmy się, że są trzy opcje na tzw. stół techniczny.
1) 100% czyli dania ciepłe, zimne zakąski, cista, kawa, herbata, napoje.
2) 50% czyli dania ciepłe, ciasta, kawa, herbata, napoje.
3) 0% czyli tylko ciasta oraz zimne i ciepłe napoje.
Wybraliśmy opcję drugą, ponoć najbardziej popularną i najczęściej wybieraną przez Pary Młode. W czasie ciepłych posiłków raczej nie robi się zdjęć, nie kręci ani nie gra więc będą mieli czas zjeść. A żeby nie było tak, że jak goście będą się bawić to kamerzysta czy fotograf będą siedzieć za stołem, pić i jesć. Alkoholu na stole technicznym nie będzie. Dostaną po weselu na wynos. |
_________________
|
|
|
|
|
Catylyn89
Wiek: 34 Dołączyła: 03 Kwi 2013 Posty: 1836 Skąd: Krk
|
Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 2:17 pm
|
|
|
alekul89, opcja druga najrozsądniejsza |
_________________
|
|
|
|
|
karolina84
Dołączyła: 10 Sty 2012 Posty: 84 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 9:07 am
|
|
|
U nas-osobny stolik, zero alkoholu (w końcu niektórzy są w pracy ),ale jedzenie było prawie takie jak na innych stołach. Kiedyś słyszałam o sytuacji,że orkiestra zgłodniała,bo o nią nie zadbali wystarczająco, wyszła z sali i pojechała do maka! Nie wyobrażałam sobie takiej sytuacji u nas a wiadomo,że nigdy nie zna się do końca ludzi z orkiestry i nawet czytając dużo opinii w necie, nie jest się w stanie przewidzieć ich zachowania. |
_________________
|
|
|
|
|
emiiskaa
Dołączyła: 20 Gru 2013 Posty: 459 Skąd: EZG
|
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 9:08 pm
|
|
|
my wolimy dać opcję 1 - a niech się najedzą Polak glodny Polak zly |
_________________
|
|
|
|
|
emi87
Dołączyła: 16 Sie 2012 Posty: 693 Skąd: lodz
|
Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 12:11 pm
|
|
|
U nas na pewno też będzie osobny stolik, jedzenie też przewiduje jak na pozostałych stołach chce na pewno aby zespół, kamerzysta i fotograf mieli 5 posiłków ciepłych co do zakąsek się zastanawiam. Co do alkoholu nie chce żeby był na ich stole ponieważ też uważam że w pracy się nie pije za to każdemu po weselu oczywiście damy symboliczną połówkę mam nadzieję że ani zespół ani kamerzysta i fotograf nie obrażą się za taką postawę |
_________________
|
|
|
|
|
Julia_ja
Dołączyła: 07 Kwi 2013 Posty: 780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Wrz 13, 2014 1:58 pm
|
|
|
emi87, oczywiście, że się nie obrażą, bo nie mają podstaw. My robimy w ten sam sposób, jedzenie jak najbardziej, bo dziwne, żeby mieli kanapki sobie przynosić, napoje i herbatę również im udostępnimy, ale alkohol?! No nie wiem, ja jeszcze w żadnej pracy nie piłam alkoholu, więc nie rozumiem, czemu oni by mieli? Zresztą już na wstępie zaznaczyli, że nie piją i kazdy z zespołu przyjeżdża swoim samochodem, więc wiem, że nie mają w zwyczaju |
_________________
|
|
|
|
|
E-kwiaty
Firma
Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 114 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sro Lis 19, 2014 4:15 pm
|
|
|
Bardziej wyrozumiali powiedzą,że taka jest specyfika tej pracy i po części mają rację bo fajnie jeżeli orkiestra też czuje klimat wesela,ma więcej luzu. Oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku tak aby nie przesadzić. |
|
|
|
|
Edyta Masłoska
Dołączyła: 20 Lis 2014 Posty: 10 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lis 21, 2014 1:42 pm
|
|
|
My też się nad tym zastanawiamy. Z jednej strony to oszczędność... z drugiej jeśli w zespole są 4 osoby, talerzyk kosztuje 200 zł to w sumie oszczędzmy 400 zł. Przy budżecie weselnym nie wydaje mi się to wiele... sama już nie wiem. |
|
|
|
|
pomaranczowa1
Dołączyła: 24 Mar 2014 Posty: 4 Skąd: BEŁCHATÓW, KLESZCZÓW
|
Wysłany: Czw Sty 08, 2015 4:42 pm
|
|
|
u mojej siostry sami zaznaczyli ze wystarcza im kawa i herbata przy ustalaniu ceny za granie ale jak przyszlo co do czego to w ostatnim momecie mieli zamowione normalne menu bo glupio wygladalo |
|
|
|
|
pannastara
Dołączyła: 27 Lip 2014 Posty: 82 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Maj 09, 2015 5:13 pm
|
|
|
pytanie za 100 punktów - co z posiłkami dla barmana?? czy mamy traktować go jak dja i fotografa czy też jak kelnerów np? |
_________________ Mój dziennik przygotowań. Zajrzysz? |
|
|
|
|
alekul89
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Maj 2014 Posty: 1360 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Maj 09, 2015 6:31 pm
|
|
|
Ja bym potraktowała tak jak fotografa, kamerzyste czy ortkiestrę. |
_________________
|
|
|
|
|
M-Martusia
Dołączyła: 16 Lut 2015 Posty: 213 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Sob Maj 09, 2015 8:05 pm
|
|
|
My mamy w umowie z barmanem zapisane, że musimy zapewnić barmanom miejsce siedzące oraz posiłki podczas trwania przyjęcia. |
_________________ Zapraszam do mojego dzienniczka!
|
|
|
|
|
Terry
Dołączyła: 04 Sie 2013 Posty: 1725 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: Pon Maj 11, 2015 7:13 pm
|
|
|
Kelner podje w kuchni, jak kucharka, a barman jest jak fotograf z innej firmy niż catering, więc musicie zapewnić mu miejsce do odpoczynku i jedzenie. |
|
|
|
|
dorotka0603
Wiek: 29 Dołączyła: 09 Sty 2015 Posty: 571 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Maj 28, 2015 7:20 pm
|
|
|
A ja mam takie pytanie, osobny mały stolik dla fotografa i orkiestry, gdzieś przy gościach, czy na uboczu? jak to ma wyglądać? |
_________________
|
|
|
|
|
*Dorotka_
Moderator
Wiek: 36 Dołączyła: 02 Cze 2012 Posty: 5060 Skąd: Łódź/Wrocław
|
Wysłany: Czw Maj 28, 2015 7:48 pm
|
|
|
Nasza ekipa miała oddzielny stół na podeście dla orkiestry. |
_________________
|
|
|
|
|
Julia_ja
Dołączyła: 07 Kwi 2013 Posty: 780 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Maj 29, 2015 6:49 am
|
|
|
Nasza będzie miała identycznie jak Dorotka_ |
_________________
|
|
|
|
|
alekul89
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Maj 2014 Posty: 1360 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Maj 29, 2015 7:30 am
|
|
|
Nasza trójka (fotograf, kamerzysta, dj) będzie miała swój stolik przy podeście dla dj'a. |
_________________
|
|
|
|
|
kapatka
Wiek: 36 Dołączyła: 12 Maj 2014 Posty: 902 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Maj 29, 2015 9:01 am
|
|
|
U nas też mieli stolik obok podestu dla orkiestry. Myślę, że zazwyczaj tak to jest robione. |
_________________
|
|
|
|
|
Sycylijka
Dołączyła: 18 Lut 2015 Posty: 437 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
dorotka0603
Wiek: 29 Dołączyła: 09 Sty 2015 Posty: 571 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 4:37 pm
|
|
|
Ok, dzięki dziewczyny po prostu nigdy na weselu nie zwracalam na to uwagi szczerze mówiąc ogólnie do tej pory na weselach po prostu dobrze się bawiłam a coś czuję że jak będę teraz (w tym miesiącu) na weselu to wszystkiemu się przyjrze:p haha |
_________________
|
|
|
|
|
Alzacja
Wiek: 39 Dołączyła: 28 Lip 2015 Posty: 19 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Paź 23, 2015 3:57 pm
|
|
|
U nas był osobny stolik dla 7 osób (fotografka + zespół), płatne 50%. Nie wiem dokładnie, co mieli w cenie, ale głodni nie chodzili, bo pytałam.
Na tym stole nie było alkoholu, tak została podpisana umowa z zespołem. |
|
|
|
|
Smerfetkaa
Wiek: 33 Dołączyła: 28 Sie 2015 Posty: 70 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Cze 22, 2016 10:33 am
|
|
|
Na naszym weselu był przygotowany stolik techniczny, gdzie było miejsce zarówno dla zespołu jak i dla fotografa (łącznie 6 osób). I na tym stole na tyle osób stała tylko jedna butelka wódki. W sumie dla każdego wyszło po kieliszku, a nawet zauważyłam, że butelka nie została opróżniona do końca.
Z racji tego że zostało na sporo wódki, a zespół spisał się bardzo dobrze, daliśmy każdemu jego członkowi po jednej butelce. |
_________________
|
|
|
|
|
|